FAQ - Veel gestelde vragen

Heb je interesse in mijn fotografie? Dan kan het zijn dat je vragen heb. Hiervoor kun je altijd contact met mij opnemen. Op deze pagina heb ik de meest voorkomende vragen al voor je beantwoord, dat is wel zo gemakkelijk.

Hoeveel mensen mogen op de foto?

Bij mij mag iedereen op de foto! Je hoeft niet bij te betalen als je met meerdere mensen bent of een grotere groep. Houd je er rekening mee dat we met een grotere groep een andere dynamiek krijgen?

Wat zijn de reiskosten?

Binnen Limburg (Nederland) betaal je geen reiskosten! Ook niet voor een korte fotosessie. De prijs die je ziet staan is de complete prijs voor jouw fotoshoot. Er zijn geen bijzonder bijkomende kosten

Hoeveel foto's krijg ik bij een fotosessie?

Je krijgt altijd alle foto's die ik maak waar ik tevreden over ben. De prijs die je betaald is inclusief alle foto's zonder dat je deze hoeft af te kopen! Het exacte aantal kan ik vooraf niet voorspellen. Dit is afhankelijk van de lengte van de fotoshoot en de dynamiek.

Kan ik de RAW foto's krijgen?

De RAW foto's zijn als het recept van een kok, een goed bewaard geheim! De RAW foto's blijven altijd in mijn bezit. Je krijgt de foto's professioneel uitgewerkt in de hoogste kwaliteit.

Ben ik ergens aan verbonden als ik een offerte aanvraag?

Bij mij ben je nergens aan verbonden als je een offerte krijgt. Deze is altijd vrijblijvend. Je bent niet verplicht tot aankoop. Ben je tevreden met de offerte? Dan kun je deze accepteren zodat we direct alle afspraken vast hebben liggen. Zo kom je niet voor verrassingen te staan bij de factuur!

Kan ik betalen met 'exposure'?

Betalen gebeurt altijd per bank achteraf. Het is niet mogelijk om een fotosessie te verruilen voor exposure op social media of marketing in een andere zin. Betalingen op een andere manier dan via bank worden niet geaccepteerd.

Kan ik betalen met VVV bonnen?

Ja, bij het afrekenen kun je digitale VVV bonnen inleveren tot een maximum van €50,-. De rest kun je per bank betalen.

Wanneer moet ik betalen?

De betaling is altijd achteraf, als de foto's klaar zijn. Je ontvangt direct na oplevering de factuur met een iDeal link gekoppeld. Zo kun je via iDeal, BankContact of VVV bonnen digitaal afrekenen. De standaard betaaltermijn is 14 dagen.

Kan ik de foto's downloaden?

Zodra de foto's klaar zijn worden deze via WeTransfer doorgestuurd naar jouw emailadres. Je kan alle foto's tot 30 dagen lang downloaden op ieder gewenst apparaat! Zo heb je de foto's altijd digitaal direct tot jouw beschikking.

Ik wil de foto's op een USB stick

Bij sommige pakketten is een USB stick inbegrepen. Deze stuur ik toe zodra de gehele factuur is voldaan. Je krijgt naast de USB stick de foto's altijd digitaal aangeleverd via WeTransfer.

Is een BTW vermelding mogelijk?

Alle opdrachten worden officieel afgehandeld met een offerte en factuur. Beide worden voorzien van de vereiste BTW regels die in Nederland van toepassing zijn. Hier kan geen uitzondering op gemaakt worden.

Kan ik een cadeaubon ruilen?

Het is niet mogelijk om een cadeaubon te ruilen. De cadeabon is een jaar geldig en dient binnen deze termijn opgemaakt te worden.

Watermerk

De foto's worden altijd uitgeleverd zonder watermerk. Zo kun je maximaal genieten van jouw digitale of afgedrukte foto! Foto's die ik publiceer op het internet en social media wordt altijd voorzien van een watermerk.

Mag ik iemand meenemen naar een boudoir fotoshoot?

Als jij het prettig vindt mag je iemand meenemen naar de fotosessie van een boudoir/lingerie/naakt shoot. Belangrijk is dat je niet meer dan één persoon meeneemt en dat deze persoon minimaal 18 jaar is.

Moet ik eigen kleding meenemen naar een boudoir fotosessie?

Ja, het is belangrijk dat je zelf jouw kleding meeneemt naar een boudoir fotoshoot. Denk aan een jurk, vest, panty's, schoenen, lingerie etc. Omdat iedereen een andere smaak en een andere maat heeft kun je deze het beste zelf uitzoeken. Indien nodig kan ik ondersteuning bieden bij het uitzoeken van de juiste kleding.

Heb je een vervanger?

Ik zal te allen tijde iedere moeite investeren om de overeengekomen afspraken na te komen. Het kan echter in uitzonderingsgevallen voorkomen dat ik de afspraken niet kan nakomen door bijv. ziekte. In het geval dat er onverwachts iets niet door kan gaan zal op basis van 'best effort' gezocht worden naar een vervanger of een uitstel van de afspraak. Het is niet mogelijk om te garanderen dat er een vervanger beschikbaar is.